Mokykla – daugiafunkcis centras yra inovatyvi vaikų ir mokinių ugdymo įstaiga, įvairias kultūros, švietimo ir užimtumo paslaugas teikianti bei suaugusiųjų edukaciją organizuojanti institucija.
I. PRIORITETAS. Inovatyvus ir kokybiškas mokinių ugdymas.
1.1. TIKSLAS. Plėtoti mokytojų kompetencijas ir siekti nuolatinio profesinio tobulėjimo.
1.1.1. Uždavinys. Sistemingai planuoti, analizuoti ir įsivertinti mokytojų asmeninio meistriškumo augimą ir kompetencijų tobulinimą, plėtojant refleksijų kultūrą ir gerosios patirties sklaidą.
1.1.2. Uždavinys. Skatinti asmenybių raišką įtraukiant kiekvieną mokytoją į įvairių lygmenų komandinę, projektinę veiklą ir kolegialų mokymąsi.
1.2. TIKSLAS. Gerinti ugdymo ir ugdymosi kokybę tobulinant individualios mokinio pažangos stebėseną, įprasminant ir suasmeninant mokymąsi.
1.2.1. Uždavinys. Tobulinti visuminį mokinio pasiekimų ir pažangos planavimą, vykdymą, stebėjimą, vertinimą ir įsivertinimą skatinant individualius mokinio pasiekimus bei vidinę mokymosi motyvaciją.
1.2.2. Uždavinys. Ugdyti klasę/jungtinę klasę/ugdymo procese dalyvaujančią mokinių grupę kaip savarankišką besimokančią bendruomenę, skatinti išgyventi pažinimo ir kūrybos džiaugsmą, patirti mokymosi sėkmę.
1.2.3. Uždavinys. Siekti prasmingos ugdymo turinio programų integracijos taikant įvairius ugdymo(si) modelius, įtraukiant tėvus ir socialinius partnerius, skatinant kiekvieną mokinį išbandyti įvairius mokymo(si) būdus ir formas.
1.3. TIKSLAS. Kurti ir turtinti įgalinančias mokytis ugdymo aplinkas.
1.3.1. Uždavinys. Plėsti ugdymo galimybes įrengiant naujas patalpas, įsigyjant priemonių ir įrangos, naudojantis socialinių partnerių ištekliais ir galimybėmis.
1.3.2. Uždavinys. Įtraukiant visą bendruomenę kurti mokykloje- daugiafunkciame centre ir jo teritorijoje skirtingiems ugdymosi poreikiams pritaikomas erdves.
1.3.3. Uždavinys. Organizuojant realiu pasaulio pažinimu pagrįstą ugdymą plėtoti mokymosi už ir be sienų (edukacinių išvykų ir mokymo virtualioje aplinkoje) galimybes.
II. PRIORITETAS. Kultūros, edukacijos ir užimtumo paslaugų visoms amžiaus grupėms
2.1. TIKSLAS. Plėtojant ir integruojant mokinių neformalųjį ir formalųjį ugdymą suteikti jiems palankiausias galimybes išskleisti individualius gebėjimus ir realizuoti poreikius.
2.1.1. Uždavinys. Gilinti formaliojo ir neformaliojo švietimo integralumą.
2.1.2. Uždavinys. Etnokultūros teoriją ir praktiką integruoti į formalųjį ir neformalųjį mokymą, ugdymą ir lavinimą.
2.2. TIKSLAS. Tapti kultūros, edukacijos ir užimtumo visoms Raudėnų bendruomenės amžiaus grupėms traukos ir plėtros centru.
2.2.1. Uždavinys. Organizuoti vaikų, mokinių, jaunimo ir suaugusiųjų laisvalaikio užimtumą.
2.2.2. Uždavinys. Išplėtoti neformalaus bendravimo bei lavinimosi formas ir infrastruktūrą.
-
Mokyklos strateginis planas 2016-2018 m.
-
Metinis veiklos planas 2016 m.
-
Prevencinės veiklos programos
Mokslo metai skirstomi į trimestrus:
1 trimestras nuo 09-01 iki 11-30
2 trimestras nuo 12-01 iki 02-29
3 trimestras nuo 03-01 iki mokslo metų pabaigos
Socialiai remtini mokiniai mokykloje gauna pietus;
Gyvenančius toliau kaip 3 km į mokyklą vežioja Pavenčių autobuso parko autobusai;
v Šiaulių r. Kuršėnų politechnikos mokykla;
v Raudėnų seniūnija;
v Raudėnų ir Kuršėnų kultūros centrai;
v Kuršėnų Policijos nuovada;
v Kuršėnų Kūrybos namai;
v Mažeikių m. lopšelis - darželis "Žilvitis" ir kt.